Range Rover Lazy Ride IV

 
Szanowni Państwo, z powodu trwającej i przedłużającej się "pseudo-pato-pandemii" i coraz to nowszych ograniczeń "naszych władz" do normalnego funkcjonowania, jesteśmy zmuszeni wydarzenie w ustalonym terminie odwołać...
Mamy nadzieję że sytuacja ta jest dla wszystkich zrozumiała oraz że będziecie chętni na podobne spotkanie w "lepszych czasach", może jeszcze w tym roku, na jesień?
 
Pozdrawiamy serdecznie i nie dawajcie się (ogłupiać ;)
Greg.
 
 
-------------------------------------------------------------------------
Impreza odbędzie się w weekend 24-26 kwietnia.
 
Niezmienna idea, podobna formuła, zupełnie nowa lokalizacja.
IV edycja kultowej / awangardowej imprezy odbywającej się do tej pory na dalekim południu, przez znany i lubiany, niezależny serwis Land Rover. No, w końcu udało się z tematem wyrwać w bardziej cywilizowane regiony ;)
 
Impreza dedykowana tylko i wyłącznie dla posiadaczy i użytkowników pojazdów marki Land Rover - Range Rover.
 
Dopuszczone pojazdy:
Range Rover - wszystkie wersje i modele od 1969 do 2020.
Próby przemycenia innych modeli lub marek nie będą rozpatrywane.
 
Generalnie im bliżej autu do oryginału tym lepiej, będzie to "Lazy Ride" więc nie ma powodów aby uzbrajać się przesadnie sprzętowo, tylko wybrać powłóczyć, kulturalnie, rodzinnie, towarzysko a przy okazji poznać kawałek ciekawego zakątka Polski.
 
 
Plan akcji - ogólny zarys, który może ulec jeszcze drobnym modyfikacjom:
 
24.04 - piątek
Od godz. 16.00 / Będziemy już na miejscu, czekając na pierwszych uczestników.
Od godz. 16.00 / można się meldować na Bazie
Od godz. 19.00 / Rozpoczniemy nieoficjalną integrację stacjonarną, w sensie przy barze, przy własnych zapasach... (uwaga, tu możliwość zamówienia z wyprzedzeniem nadprogramowego posiłku w postaci kolacji!)
  
25.04 - sobota
09:00-10:30 / śniadanie
11:00-11:30 / odprawa przed startem
12:00 / wyjazd pierwszej załogi na trasę. kolejne załogi w odstępach czasowych w odstępach
17:00 / pierwsze załogi poruszające się po trasie dotrą na metę.
19:00 / kolacja oraz biesiada integracyjno-filozoficzna. Przewidziana przynajmniej dwudaniowa obiadokolacja, kawa, deser, napoje, potem zimna płyta.
Alkohole wedle upodobania można wnieść ze sobą. 
Biesiada urozmaicona występem kapeli na żywo, później ewentualnie muzyka w tle.
  
26.04 - niedziela.
09:00 - 11:00 / śniadanie, wyjazd tych którym śpieszno
od godz. 12:00-16:00 dla chętnych wcześniej zgłaszających chęci spływ kajakowy rzeką Drawą (miejsce zbiórki jest na Parkingu. Z tego miejsca zabieramy naszych gości starymi LAND ROVERAMI Seria III w górę rzeki, wodujemy, a następnie spływamy w dół rzeki do naszego miejsca – Villa Drawa, gdzie znajduje się meta.
lub piesza szwendaczka po okolicy w celu odparowania.
ok godz. 17:00 obiad, dodatkowy, dla tych którzy jeszcze dotrwają i wyrażą taką ochotę.
 
 
Trasa: (użyte cytaty)
Wg roadbooka, poprowadzona drogami polnymi i leśnymi publicznymi oraz wewnętrznymi lasów na podstawie uzyskanych zezwoleń.
Poziom trudności...well...powiedzieć o drodze, że łatwa to jakby obrazić-natychmiast sponiewiera. Trasa jest przejezdna standardowym samochodem bez uszkodzeń przy odpowiednim poziomie koncentracji załogi. 
Na trasie przewidziane dodatkowe zadania / konkurencje dla załóg, które pozwolą  uzyskać jakąś tam klasyfikację.

Dzień niespiesznej jazdy z czasem na robienie zdjęć czy zatrzymania w okolicznościach przyrody i ciekawostek historycznych.
Wskazane jest mieć podstawowy sprzęt do wyciągania czyli taśma, szekle, obuwie i rękawice do pracy.

Tak żeby jechać i dobrze się bawić.
 
 
Baza
Villa Drawa, Przeborowo, Drawieński Park Narodowy.
Mamy całą bazę agroturystyki dla siebie na wyłączność, z wszelkimi salkami biesiadnymi, wiatą, jadalnią oraz całym terenem wokół, gdzie można puścić dziecki luzem lub kopając piłkę.
 
 
Zakwaterowanie:
Wszystkie pokoje na terenie gospodarstwa, rozmieszczone w różnych budynkach. Ujednolicony standard, różna ilość miejsc do spania, od 1 do 5 osób (lista pokoi z konfiguracją będzie dostępna po zgłoszeniu, będzie możliwość wyboru najwygodniejszej konfiguracji).
 
 
Prawa mniejszości: (użyte cytaty)
1. Mniejszość wegetariańska/wegańska ma prawo zgłosić zapotrzebowanie na posiłki wg swoich potrzeb. Nie zgłosi to będzie konsumować to co będzie. Kuchnia jest lokalna, na zacnym poziomie w ilościach wystarczająco sycących - tzn. nikt głodny nie będzie chodził.
2. Mniejszość upierająca się podróżować z psami/kotami/inną gadziną ma prawo zabrać gadzinę, oczywiście uprzednio o tym informując - istnieje dopłata 30 zł do psowatego a dostępne są tylko 2 lokale oferujące takie udogodnienie więc udział czworonoga potraktujmy jako sytuację bez wyjścia.
3. Abstynenci mają prawo nie wprowadzać do organizmu destylatów.
4. Palacze mają prawo palić na zewnątrz, ewentualnie w wyznaczonych do tego miejscach
5. Mniejszość niezadowolona ma prawo milczeć i zaleca się skorzystanie z w/w prawa.
 
Koszty:
 
Wpisowe na imprezę:
udział w RRLR'20 - 300 zł każda osoba dorosła (lub dziecko powyżej 10 lat - tu uwzględnia się pewne uproszczenia...)
udział dzieci 4-10 roku życia - 100 zł / dziecko.
 
Zakwaterowanie / wyżywienie obejmuje:
- 2 noclegi ze śniadaniem (pt/sob, sob/nd), 
- "suchy prowiant" na sobotnią trasę
- obiadokolacja / biesiada / napoje bez %
 
Koszt za 1 os. dorosła - 330 zł
Koszt za dziecko 4-10 lat - 50% czyli 165 zł (poniżej 4 lat gratis)
 
Nie obejmuje:
- alkoholu, można wnieść we własnym zakresie lub zamówić skrzynki piwa z wyprzedzeniem
 
Dodatkowe atrakcje / opcje dla chętnych:
- spływ kajakowy 60 zł / os.
- ognisko - wkład 30 zł / os. (smalec, ogórki, sałatki, kiełbasa, pieczywo)
- przejażdżka brekiem (bryczka ciągnięta przez ciągnik Porsche) - 20 zł / os.
- strzelanie z wiatrówki do celu – 15 zł / os.
- dodatkowy obiad np. niedziela - 50 zł / os.
 
Wszystkie wybrane składowe wraz z podsumowaniem prosimy byście wyszczególnili w zgłoszeniach.
 
Procedura zgłoszenia:
Zgłoszenia zgłaszać poprzez formularz zgłoszeniowy <
Po otrzymaniu zgłoszenia wysłane zostaną dane do uiszczenia opłat wpisowych.
Za ważne uznawać będziemy wyłącznie zgłoszenia opłacone.
 
Pytania kierować na adres przygoda@farma-adrenaliny.pl  lub próbować się dodzwaniać - tel. 513 063 109 - Grzegorz.
 
 
Ilość miejsc jest ograniczona do ok 50 miejsc noclegowych.
 
Czas start.
 
Zamknięcie listy zgłoszeń 01.04.2020